Store policy

Artikel 1: Identiteit van de ondernemer

​DOREMI COLEMBIE BV
Liselotte Colembie
Abeelstraat 37, 9600 Ronse, België
E-mail: info@doremironse.be
Telefoonnummer: +32 472 81 88 59
IBAN: BE76 7350 5628 0495
BTW: BE 0746 406 486

Artikel 2: Algemeen

2.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten tussen de consument (definitie consument zie artikel 2.2) en ondernemer. Door een bestelling te plaatsen verklaard de consument zich dan ook akkoord met deze algemene voorwaarden.

2.2 De consument: iedereen die een online bestelling plaats via de webshop van Doremi.

 

Artikel 3: Overeenkomst tussen de consument en de ondernemer

 

3.1 De overeenkomst komt maar tot stand nadat de betaling door de consument is uitgevoerd via de door hem gekozen betalingswijze (zie artikel 6) en nadat de betaling geregistreerd is op onze rekening. 


 

3.2 Indien ondernemer om een bepaalde reden een levering van een bestelling niet kan uitvoeren, zal ondernemer dit zo snel mogelijk laten weten aan de consument, die op geen enkele manier aanspraak kan maken op een schadevergoeding. De consument kan dan wel kiezen om voor hetzelfde bedrag andere producten te laten leveren.

 

Artikel 4: Producten en prijzen

 

4.1 De prijzen en aanbiedingen zijn enkel geldig op de dag dat ze aangeboden worden via de ondernemer en zolang de voorraad strekt. De vermeldde prijzen zijn geldig op het moment van publicatie, waarna zij onderhevig kunnen zijn aan wijzigingen. In deze vermeldde prijzen zijn de verzendingskosten niet inbegrepen.

4.2 Indien een product niet meer voorradig is, zal de ondernemer de consument hiervan op de hoogte brengen binnen de 4 werkdagen. 


 

4.3 Indien een product niet meer voorradig is bij onze hoofdleverancier zal de consument de keuze krijgen om zijn aankoop te annuleren of om een ander product (van dezelfde prijs) te laten naleveren. Bij annulatie zal de ondernemer het verschuldigd bedrag terug overmaken aan de consument. 


 

4.4 De aangegeven prijzen zijn in euro en inclusief 21% BTW.

 

Artikel 5: Betaling en betaalwijze

 

5.1 De consument verbindt er zich toe om het bedrag dat vermeldt staat op de bestelbon over te maken op onze rekening via één van de betalingsmogelijkheden voorzien op onze webshop. 


 

5.2 De online betalingen, IDEAL, Bancontact / Mister Cash, Sofort banking, gebeuren via beveiligde methodes. De ondernemer kan echter nooit aansprakelijk gesteld worden bij misbruiken.

 

Artikel 6: Levering , leveringstermijnen en verzendkosten

 

6.1 Onze producten worden geleverd via Bpack - pakjesdienst van de Belgische post.

 

6.2 De goederen worden verzonden op kosten en op risico van de klant naar het door de klant opgegeven leveringsadres.

 

6.3 Leveringstermijnen worden slechts ter indicatie meegegven en verbinden de ondernemer niet. Uitgestelde leveringen kunnen dan ook geen aansprake maken op schadevergoeding of annulering van de overeenkomst.

 

6.4 De ondernemer kan in geen geval aansprakelijk gesteld worden bij problemen veroorzaakt door Bpack (vertragingen, verlies, fout afleveringsadres, …)

 

6.5 In geval van overmacht kan de ondernemer de bestelling annuleren of de leveringsdatum wijzigen zonder dat dit aanspraak op schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst tot gevolg heeft.

 

6.6 De bestellingen worden tussen maandag en vrijdag verstuurd, wettelijke feestdagen uitgesloten. De ondernemer is niet verantwoordelijk voor onvoorspelbare vertragingen alsook is hij niet verantwoordelijk voor geleverde goederen door BPost die afgegeven zijn aan een andere persoon dan de effectieve bestemmeling.

Artikel 7: Terugneming en terugbetaling

 

7.1 Indien de consument wenst af te zien van de aankoop na levering, dient hij de ondernemer daarvan op de hoogte te brengen via mail naar info@doremironse.be , binnen de 48 uur na het ontvangen van de bestelling.

 

7.2 Het product dient dan terug gezonden te worden naar , Doremi Colembie BV, Abeelstraat 37 9600 Ronse, België. De producten dienen nog steeds verpakt te zijn in hun originele verpakking (zowel karton als plastiek). 


 

7.3 De verzendkosten voor terugzending van producten van consument naar de ondernemer zijn steeds voor rekening van de consument. 


 

7.4 Bij ontvangst van de teruggezonden producten, zullen de goederen gecontroleerd worden en indien er geen beschadigingen zijn, het product ongedragen is en voorzien is van alle originele tags, labels en verpakking, zal het verschuldigd bedrag terug overgemaakt worden aan de consument via dezelfde rekening als waarmee de bestelling werd geplaatst.

 

7.5 Indien de goederen niet voldoen aan artikel 7.4 zal de consument op de hoogte gebracht worden via mail door de ondernemer. De consument kan dan geen beroep doen op terugbetaling van de producten. De producten zullen dan gedurende 14 dagen ter beschikking blijven van de consument in de fysieke winkel te Ronse.

 

Artikel 8: Gegevens van de consument

 

8.1 Door gebruik te maken van de webshop stemt de consument in met het verzamelen en het gebruik van bepaalde persoonlijke gegevens maar dan enkel in het kader van consumentenbeheer. Deze gegevens worden opgenomen in de databank consumenten.

 

Artikel 9: Afbeeldingen en specificaties

 

9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende kleur, tailleringen, kenmerken etc. op de webshop gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.