top of page

Veelgestelde vragen

  • Hoe online aankopen?
    Alle producten op de site kunnen online gekocht worden. Je kan veilig betalen met Bancontact, MasterCard, VISA, Ideal en Paypal. 1. Kies het gewenste product uit in de juiste maat. 2. Voeg het toe aan het winkelmandje. 3. Vul al je gegevens in. 4. Kies een leveringsmethode. 5. Je krijgt dan een overzicht van je aankopen en kosten. 6. Ga dan naar de betalingsmodule en kies een betaalmiddel. Meteen na de betaling stuurt Doremi je een bevestiging van je aankoop en ontvang je ook een bevestiging van je betaling.
  • Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
    (fictieve tekst) Om je aankopen te betalen in de Carmi e-shop, kan je online betalingen doen via het beveiligde systeem van Ogone. Nadat je een betaalmethode geselecteerd hebt, kom je terecht op de beveiligde site van Ogone. Daar worden ook alle betaalgegevens opgeslagen. Meteen na de betaling ontvang je een bevestiging van de betaling door Ogone. Je hebt de keuze tussen volgende betaalmethodes: Betaling met een bankkaart De producten kunnen op het ogenblik van de bestelling worden betaald met een bankkaart. Je kiest deze betaalmethode. Je bent verplicht het nummer van je Visa, Mastercard, Maestro of Bancontact op te geven, samen met het controlenummer en de vervaldatum, waarna de creditering van de verschuldigde bedragen onmiddellijk wordt doorgevoerd. Meteen na de betaling ontvang je een bevestiging van de betaling door Ogone. Betaling met Paypal of Ideal De producten kunnen op het ogenblik van de bestelling worden betaald met Paypal of Ideal. Je kiest één van beide methodes en logt in op je Paypal of Ideal account, waarna de creditering van de verschuldigde bedragen onmiddellijk wordt doorgevoerd. Meteen na de betaling ontvang je een bevestiging van de betaling door Ogone. Betaling via overschrijving De producten kunnen op het ogenblik van de bestelling worden betaald via overschrijving. Je kiest deze betaalmethode. Samen met de bevestiging van Ogone ontvang je een mail met daarin de gegevens voor de betaling via overschrijving. Bij het uitblijven van de betaling, ontvang je na twee dagen een eerste herinneringsmail. Indien de betaling vier dagen later nog niet is uitgevoerd, wordt de bestelling geannuleerd.
  • Hoe moet ik mijn bestelling retourneren of omruilen?
    Overeenkomstig de wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming heeft de gebruiker het recht zijn online bestelling te herroepen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van de producten. Retouradres:
  • Hoe moet ik het (de) artikel(s) retourneren en mijn geld terugkrijgen?
    Opsturen via Bpost (Tijdelijk gratis binnen Belgïe) 1. Vul de bijgeleverde retournota in. 2. Steek deze retournota bij in de schoendoos en stuur het(de) artikel(s) onbeschadigd en gelabeld met het bijgeleverde gratis retouretiket (buiten Belgïe op eigen kosten) in de originele verpakking terug naar het retouradres. 3. Stuur steeds het volledige product terug: beide schoenen, alle accessoires, … Wij nemen contact met je op als we de retour ontvangen hebben en hem verder kunnen verwerken. We betalen het(de) geretourneerde artikel(s) dan binnen de 30 dagen terug. Terugbrengen naar de winkel 1. Vul de bijgeleverde retournota in. 2. Breng het(de) artikel(s) samen met de retournota mee naar één van onze filialen (Carmi, Mephisto of Gabor). 3. Meld je met je artikel(s) en retournota aan bij de info-balie van de winkel. Onze medewerksters zullen de retour dan verder afhandelen en het(de) artikel(s) terugbetalen.
bottom of page